Flere av feilene er alt rettet.
DNB lanserte mobilbanken i januar 2019.
Selv om banken selv bedyrer at lanseringen har vært en suksess, har ikke oppdateringen vært helt problemfri for alle. I app-butikkene Google Play og Apple App Store er det veldig mange negative tilbakemeldinger, blant annet fra brukere som får kryptiske feilmeldinger eller som savner funksjoner de har vært vant til fra tidligere. Enkelte har heller ikke fått logget seg inn, og har måttet benytte den vanlige nettbanken i nettleseren. Også hos oss i TU Media opplevde en av våre utviklere å få melding om at appen ikke kunne brukes på grunn av «rootet» telefon – selv om telefonen aldri har vært rootet.
En Widget for å se saldo uten å logge inn i banken er klar, og mange feil er rettet. Les artikkelen på Digi dersom du bruker DNB.
Relaterte saker
DNB kjøper Sbanken
Er det gunstig for oss som kunder?
Les artikkelenDNB har fått faktura-scanning
På samme måte som Vipps.
Les artikkelenDNB og PayPal skal samarbeide
Skal gjøre betaling enklere og mer oversiktlig for kundene.
Les artikkelenDNB med ny mobilbank
Alt er bygget i skyen.
Les artikkelenDNB-kunder kan betale med klokka
Men foreløpig ikke Apple Watch støtte.
Les artikkelen