Spør kundene hva de vil ha.
Forrige uke registrerte Sonos et varemerke som tyder på at selskapet planlegger nye satelitthøyttalere for Playbar, noe som skal gi kundene større valgfrihet. Selskapet har nå sendt ut spørreundersøkelser til kunder for å sjekke ut interessen for potensielle nye produkter.
Spørreundersøkelsen ble sendt til kunder som har satt opp hjemmekinoanlegg for å finne ut hva de er interesserte i og hvor mye de er villige til å betale:
Blant eksemplene finner man et par Sonos Dolby Atmos Surround priset til 699 dollar og det som calles «Sonos Core Sub» til 399 dollar – et billigere alternativ til Sonos sin eksisterende basskasse. Interessant nok så er prisene satt forskjellig for ulike produkter, slik at det er et tydelig tegn på at Sonos tester markedet før de eventuelt lanserer noe nytt.
Mange Sonos-eiere har lenge etterspurt Dolby Atmos etter at Apple TV la til støtte for det, og i et intervju ifjor uttalte administrerende direktør i Sonos at det er tvilsomt at selskapet legger til Atmos-funksjonalitet til gamle høyttalere. At de nå sender ut spørreundersøkelser på denne måten er et tegn på at de vurderer billige alternativer å få Atmos inn til kundene på.
Dolby Atmos er et tredimensjonalt lydformat der lyden kan komme både forfra, fra siden, bakfra eller rett ovenfra. Målet er å kapsle deg inn i en perfekt lydboble.
Relaterte saker
Sonos fjerner Recycle Mode-kravet
Kritikken ble vel for stor.
Les artikkelenÅpent brev fra Sonos
Beklager håndteringen av oppgraderingsprogrammet.
Les artikkelenNå avsluttes oppdateringen av de eldste Sonos-produktene
…, men de vil fortsette å fungere.
Les artikkelenAmazon mener at de har vært en god Sonos-partner
Tilbakeviser kritikken.
Les artikkelenSonos mener at Google og Amazon stjal smarthøyttaler-teknologi
Dette er som Davids kamp mot Goliat, men husk at David vant!
Les artikkelen