Over syv ganger så mye som en vanlig dag.
I fjor steg Snapchat-bruken ved midnatt nyttårsaften med 430 prosent, mens i år økte bruken med hele 618 prosent.
Datatrafikken i mobilnettet på nyttårsaften var 30 prosent høyere enn nyttårsaften for ett år siden. Trafikken steg betydelig i timene ved midnatt nyttårsaften, ifølge Telenor.
Telia sier at det ble sendt færre SMSer, men mer data pga. bilder og video.
– Sosiale medier og apper som Snapchat, Instagram, WhatsApp og iMessage går varme når det nye året skal feires, og trenden er at et stadig voksende antall av våre kunder deler bilder og videoer fra sin nyttårsfeiring på denne måten, sier leder Kjersti Jamne for privatmarkedet i Telia Norge.
Relaterte saker
Permanente snapper?
Det var utenkelig, men nå kan det bli mulig å legge ut snapper som blir der.
Les artikkelenSnapchat-aksjen stiger i verdi
186 millioner daglige brukere.
Les artikkelenSnapchat-solbriller
Med kamera, selvsagt.
Les artikkelen