Et supert abonnement med fri data, men kundeservice er vel ikke like supert!
På klippstoff har det tidligere stått om Chilimobil med første fri data-abonnement og også at abonnementet kanskje må endres.
I min familie har de andre valgt Chilimobil, og på fredag var det datteren min sin tur til å bytte SIM-kort. Det fungerte ikke, men det gamle kortet var deaktivert. Der stod hun på vei til jobb, uten mobil. Etter å ha sittet i telefonkø i timevis og sendt epost fikk hun tak i meg med Messenger fra Mac’en. Far måtte overta, og jeg prøvde å vente i 30 min. Så ble forbindelsen brutt og jeg ventet i 15 min til. Hør på dette:
Jeg tastet 1 og passet på at mobilen var i lomma i mange timer. Men, tror du jeg ble ringt opp! Njet!
Så stengte kundeservice (var det 17.00, tro). Datteren min var fortsatt uten mobil. Det var ekstra ille fordi hun skulle slå i hjel mange timer lørdag ettermiddag/kveld. Søndag derimot funket det plutselig. Ingen tilbakemelding fra Chilimobil.
Kanskje voksesmerter, ikke vet jeg, men alt for dårlig!